buzz buzz UPDATE JADUAL,,,

assalamualaikum kawan2 ,.
 sy berjmpa dgn doctor nasreen pg tdi pukul 10.dan bertnyakan mngenai thun 3
dan jawapn dari doctor nasreen;
    - MUNGKIN tiada kelas dlm minggu ini disebabkan jadual TIDAK siap lgi dri university
    - kelas thun3 utk stdnt arab berjln seperti biasa.nk join pg la .dialukan
    - buku teks thun3 adlah FREE -tak kira dah byar yuran atau belom..TETAPI buku trsebut akn dpt hnya bila anda menulis nama anda dipejabt mr ibrahim.(baim)
   - result thun2 dah boleh diprint .sila berjmpa mr baim
   - DR mngalukan sebrng cadangan utk pertingkatkan level btch kita skrg..keputusan thn lpas tdk begitu baek
   - DR akn bertolak ke ENGLAND dlm minggu nie.dan ketika DR tak ad ,beliau akn digntikan oleh DR HAMDIAH no-0104144886.so,,cntct dier eh
   - DR meminta supaya batch melantik ketua secept mungkin supaya segala urusan akn jadi lebih lancar


                                                                                                                                           

7 Responses so far.

  1. Anonymous says:

    siapa "Saya" yg gi jumpa doktor ni?
    xkan xleh tulis nama kot?
    bukan xnak percaya dengan maklumat yg diberikan

    sepatutnya
    setiap post mesti diketahui sape yg
    menge'post'nya
    klu camtuh semua orang boleh post.
    ni klu ada sape2 nak bertanya
    boleh rujuk kat orang post tu terus

    so, mitak update balik post ni
    just tambah
    siapakah "saya" itu

  2. Anonymous says:

    alamak anonymous.klu anonymous nie x bgtau spa nma sebenar dier,sumer org boleh komen2 teruk. klu x puas hati kt org boleh komen pki nma smaran eh .klu org laen mara pon bukan tau sapa ko pun kan.hehe
    ...ak ikut je blog nie.tak ad satu brita pon yg dorg post nie x betol.kan kan
    ...so kesmpulan.yg post nie wakil2 btch.x puas hti jmpa la dorg,hehe
    ...ak pun anonymous jgk.takut ko pukol ak,hehe

  3. Anonymous says:

    tau xpe anon...
    laen kali guna name sndiri dlu br suruh diorg letak nama...
    lgpn semua ni org wt nk tolong kita semua je kn...
    peace no war...
    (anon jgk la sy pn,tkt kne pkul jgk)

  4. relax kwn2..sy wakil batch,jgn marah dorg.yg jaga blog ni xramai la,relax la.hny org2 tertentu shj yg blh post kat sni.so harap percayakn dorg.thax atas teguran korg sume.

  5. Anonymous says:

    (xberani juga.=P)

    cam hangat je. huhu
    mmm, setahu saya la masa dur thani hari tu, ramai wakil batch yg balik. berapa orang je yg tinggal. skang pun berapa ramai je yg ada. yg saya tahu khalid n hanizam je ada

    n seingat saya la kan
    sebelum2 ni ada post dpd muhsin(SU)
    last part dalam post tuh ada cam signature
    kiranya klu kita baca kita tahu la muhsin yg post

    sy rasa cam ok je point anon 27/9/10 9.30 tuh
    dia just nak nama sapa yg post je kan?
    n dia juga gitau yg dia percaya dengan post tuh

    dia anon ke x, xjadi masalah sangat pun
    yg penting point2 dia gitau ada juga yg betulnya

    - peace...!! =) -

  6. Anonymous says:

    (saya anon yg laen ye)

    korg pegi caeser,pas2 order pizza,ad ke org caeser 2 nk ckp,ni pizza ni sy yg wt cik,elok,bersih,sedap,ada ke?ada ke?
    xde pn kn,sme la kt sini org2 yg post kt sini semua org2 yg korg da amanahkn time undi dlu spy wt keje bg pihak korg semua,xdenye org luar nk msk buat kacau...
    btl x,hehe...
    sokong 'saya',kesian da penat buat keje utk batch...
    kalau ada masalah pn korg tau nk rujuk siapa,ketua batch bukan ramaikan...
    dia nk berlatih buat kerja dgn amanah 2,biar la dia rahsiakn siapa 'saya' 2

  7. anon yg sayang medicalclick says:

    > anon yg laen

    lantak ko la nak pergi ceaser ke pizza king ke restoran mane2 ke
    apa punya perumpaan ar nak bagi kaitan restoran dengan post
    xkena langsung
    klu ko tanya, mesti la dia mengaku, ye saya yang buat pizza ni
    (bersih,sedap tu ayat ko tambah sendiri.xde sape suruh pon,xde sape tanya pon)

    sekarang ni aku tanya sape post
    apa yg susahnya nak jawab?
    ko nak menyibuk sangat pehal?
    klu aku tanya khalid pun,tengok2 bukan dia yg post camner?
    xke blur dia nak menjawab

    nak amanah pun biar kena la tempat la wei
    nabi muhammad tolong pegang harta orang kafir pun, orang kafir tahu dia sape. name sekian2, duk mana
    bukannya aku kata orang yg post ni xamanah pon

    ko nak kata ko betul lagi ke?
    tengok post latest pasal GPMS ar
    tup2 ada juga orang tanya sape post?
    hah.. camner tuh?
    ada dia kata orang yg post tu xamanah ?
    xde kan?
    dia ada sumthing la nak tanya sebab maybe ada benda dia xjelas

    aku bukan nak cari gaduh pun
    aku tahu orang yg buat ni amanah
    baik apa semua
    aku pun sayang medicalclick
    aku cuma bagi cadangan yg mana aku rasa patut dilaksanakan
    tulis nama sape yg post untuk setiap post selepas ni
    klu boleh siap dengan contact number, senang untuk dihubungi

    ko nak hentam orang lain pun, kaji diri tu sendiri
    aku pun xsuka nak hentam orang
    apatah lagi nak cari gaduh

    tapi klu orang datang nak kutuk, sape xpanas wei

    aku silap apa2 aku mitak maaf ar wei
    tapi seriously aku memang mitak sangat2 klu ada apa2 post lain, sila tulis sekali sapekah yg post tuh

    sekian, wallahua'lam

    p/s: thanx to anon 28/9/10 13:05 sebab support. PEACE juga!!