OFFER! Pharmacology's Practical Exam Class



Special Edition of Pharmacology's Practical Class

(terpaksa dialih bahasa)

Kelas ini ditawarkan bagi yang berminat untuk mengambil kelas bagi persediaan untuk Exam Praktikal yang bakal berlangsung pada awal Mei oleh tenaga pengajar yang sama. Jika anda berminat atau mempunyai sebarang pertanyaan, sila hubungi Ridhuan (0116300290). Atau hadir terus pada hari tersebut seperti maklumat di bawah:

Tarikh: 22 April 2011 (Jumaat)
Masa : Pukul 7 malam
Tempat : Darul Rahmah (krn centre banjir)
Harga : 30gnh bagi 2jam

* Kelas ini adalah sekali ini sahaja
* Tajuk yang akan di cover adalah merangkumi silibus praktikal yang diperlukan bagi exam praktikal (tidak termasuk perbincangan cases, kerana cases adalah Paper 3 written exam)
* Tajuk Eye
* Penerangan semula mengenai 'curve' dalam buku praktikal


NOTA : Pengumuman hari ini (16.04.2011)

* Kuliah Microbiology masih berjalan seperti biasa dengan berbaki dua kuliah sahaja lagi untuk tajuk Clinical Microbiology

* Kuliah Parasitology pada hari esok (17.04.2011) akan diajar oleh Prof. Dr. Atef (H.O.Dept) untuk revision dan penerangan tentang exam. Harap semua dapat hadir. Maklumat tidak akan dipostkan di blog.

* Tawaran bagi Program Basic Life Support masih terbuka. Maklumat lanjut, sila rujuk post sebelum ini atau hubungi ketua/timb/bendahari.

* Jadual baru bagi Praktikal dan Written telha dikeluarkan oleh Shuun Tullab dan telah dipostkan di blog. Berserta nombor bagi pembahagian group. Sila rujuk sini

* Jadual lengkap juga boleh dibeli di Maktabah kecil berhadapan kuliah Tibb.