mengenai anda semua yang nak percepatkan physio..

assalamualaikum..
di sini ada berita yang agak mendukacitakan..

setelah bertemu dengan Dr. Asyraf berkenaan hal ini, dia bersetuju untuk membantu anda untuk mempercepatkan tarikh exam oral & praktikal TETAPI dia cuma membenarkan sesiapa yang sangkut 1 paper sahaja, yakni paper physiology

kebenaran untuk mengambil exam lebih awal adalah SEMATA-MATA untuk membenarkan student Malaysia pulang menyambut ramadhan bersama keluarga. Sebab-sebab selain sebab ini ditolak.

maka, kalau ada di antara anda yang telah berikan nama kepada saya tetapi keputusan anda tidak seperti yang dinyatakan di atas, harap maaf. permohonan anda terpaksa ditolak.

bagi yang telah menghantar nama kepada saya, sila confirmkan sekali lagi dengan saya, sebab keputusan anda adalah di luar pengetahuan saya. insyaAllah saya akan mengatur perjumpaan seterusnya dengan Dr. Asyraf dalam waktu terdekat.

saya mohon maaf di atas apa yang telah berlaku, semuanya adalah kelemahan saya sendiri. harap anda mampu teruskan perjuangan dan moga Allah permudahkan.

sekian,

2 Responses so far.

  1. RoCk says:

    nice la..announcement de signature!
    cmni br la professional!!

  2. salam..
    aik muhsin bile masa anda berjumpa dengan saya?
    saya putuskan sedemikian..
    yang sy putuskan..sy lepaskan semua pelajar xpayah ulang paper..
    ngagagaghh
    -luo-