tak kenal maka tak cinta

assalamualaikum..
selamat kembali kepada semua sahabat-sahabat,selamat bermujahadah kembali.
tanggal 18.10.2010, perlantikan ketua dan timbalan baru telah diadakan.




jom kenal-kenal dengan pemimpin medclick yang baru, untuk sesi 2010/11.

ketua bagi sesi 2010/11..


Nama: Nazirul Muhsin bin Abdul Aziz
Asal: Selayang, Selangor
Umur: 21 tahun
Status: Bujang

timbalan ketua bagi sesi 2010/11...


Nama: Fathiyah Najib binti Fikrey Najib
Asal: Sg. Petani, Kedah
Umur: 21 tahun
Status: Bujang

renung dan amalkan bersama-sama:

Apabila Saidina Abu Bakar Al-Sidiq dipilih menggantikan tampuk pemerintahan Rasulullah S.A.W, Saidina Abu Bakar berucap di tengah-tengah rakyatnya . “Saya telah diangkat menjadi ketua saudara sekalian walaupun saya bukanlah orang yang terbaik di antara saudara. Sekiranya saya berbuat baik, berikanlah pertolongan kepada saya, dan sekiranya saya melakukan kesalahan, betulkanlah kesalahanku itu. Ikutlah saya selagi saya menuruti perintah Allah dan Rasulnya, dan sekiranya saya mengingkari (perintah) Allah dan Rasulnya, saudara sekalian tidaklah patut taat kepadaku lagi.” 


~TAHNIAH~
p/s:


*selamat menjalankan tugas dan semoga sahabat-sahabat memberi kerjasama kepada tampuk pimpinan yang baru ini.
*saya bersama-sama barisan wakil yang lepas ingin mohon maaf dan mohon halal segalanya,dan mengharapkan yang lebih baik dari yang lepas
*bersama menuju MUMTAZ,insyaALLAH.

2 Responses so far.

  1. Jihad says:

    Fulamak, status bujang pun kena tulis juga?
    hak3x

    all the best to both of u. =)

  2. Ha'a laa baru perasan pasal status tu..
    haha tu admin lama yg buat.. promosi tuu..

    mekasih ye Jihad.