Pengumuman (23.01.2011)



1) Kelas revision Parasitology bersama HEAD of Department of Parasitology sedang dirancang bagi persediaan untuk peperiksaan pada hari Rabu (mungkin spot Q class). Tetapi masih menunggu keputusan daripada Prof. Doc. Nesrene pada esok pagi. Jadi, diingatkan agar semua mahasiswa/wi bersedia utk sbrg pegumuman pd hari esok. InsyaAllah MUNGKIN kelas tersebut akn diadakan esok (24.01.2011) pada pukul 2 ptg (slps exam Microb) di Dewan Kuliah biasa. Jadi,sila semak sbrg pengumuman di YM/blog sebelum bergerak ke fakulti esok atau hubungi rakan yg on9 ataupun boleh hubungi terus ketua/timbalan untuk kepastian. Mohon kerjasama semua juga agar dapat memaklumkan/ingtkn rakan berdekatan anda di dalam dewan exam tentang kelas ini. Semoga kita sama-sama akan mendapat manfaat untuk cemerlang dalam Parasitology kelak.

--------------------------------------------------------------------

2) Sesi Fotografi utk mahasiswa/wi TAHUN 3 CONVENTIONAL akan diadakan selepas exam Parasit di kawasan taman terbuka bersebelahan Dept. Anatomy (bukan parking lot). Tema pada tahun ini adalah :
"SMART KASUAL, WHITE&BLACK"
Pakaian serba putih amat digalakkan. Sila berkumpul terus di tempat penggambaran sejurus selepas exam Parasit tamat. Semoga semua mahasiswa/wi dapat hadir utk mengabadikan kenangan bersama pada tahun3 ini.

p/s: Pakai smart2 dan cantik2 ye.. insyaAllah nanti boleh diusahakan untuk buat header di blog/framekn/buat bookmark sebagai cenderahati kenangan bersempena tahun akhir 'pre-klinikal year' kita. Selamat menghabiskan baki 2 lagi exam paper. Masih sempat lagi utk strive for the best,gudluck semua!